Did I say I love this town. Love.Love.Love.

Idag när jag jobbat klart på första jobbet hoppade jag av spårvagnen på Schweizer Platz för att strosa och äta middag innan nästa tur ut till Dreieich. Jag fick gå lite längre än jag först tänk och när jag studerade spårvagnstider kom en flock tjejer i likadana t-shirts fram till mig. Dom ville styla mig, eventuellt mitt hår, i bakluckan på en bil. Detta kan låta rätt mystiskt, men det var väldigt omystiskt just då. Jag fick (efter lite tjat från deras sida) sätta mig på en stol medan en tjej köttade fram sminkgrejer och hårprodukter ur en baklucka (allting var väldigt professionellt). Jag fick en fin liten frisyr, ställa upp på några kort och vips så var jag plötsligt fredagsfin - på en fredag! Sen åt jag middag med mig själv på en italiensk restaurang och överraskade mig senare med att få flickorna Z att sova - innan deras vanliga läggningstid! Well, jag säger bara det. Vill någon i Frankfurt ha en barnvakt så vet ni vem ni ska ringa.


Den gör sig inte helt rättvisa på denna bild men you get the. Grej.
Ignorera även min lilla.. Klo.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!