Finsöndag

Ofta så släpar min sambo ut mig på stan när jag bara vill ligga hemma i soffan och kolla på filmer. Det gör hon rätt i. Idag har vi promenerat, strosat och fotat. Vi gick längs nästan hela Main och sedan in till stan igen. Det är mysigt att strosa på söndagar (efter 3,5 år här så har jag absolut inga problem med att ingenting är öppet på söndagar. Det är bara skönt). Att det var 25 grader varmt, strålande sol och klarblå himmel (jag vet jag vet att ni haft det nästan lika fint i Sverige, men det är inte menat som skryt överhuvudtaget. Enbart info, liksom) gjorde inte dagen sämre.


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!