Full fart, mest jämt.

Kom just hem. Har alltså varit borta i 12 timmar idag. Nu återstår bara en massa plugg och en tur på Rewe. Helt opepp på båda delarna och vill helst bara krypa ner i soffan och kolla på en film. Men jag får spara det till typ.. lördag eller söndag. Det känns skönt att det är någon slags.. Röd dag på måndag så det blir långhelg av det hele. Förresten fyndade jag en ram efter att ha passat på Alice. Efter att ha hittat en liten spricka och även fått 20% på allt i butiken så fick jag den för 20€ (den kostade 30 från början så jag är nöjd). Nu ska jag bara få tid till att sätta upp den också. (kul förresten att det lät som jag köpte allt i hela butiken. Så är inte fallet)


Shorts, linne och solglasögon var det som gällde idag.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!