Living macht spaß!

Jag är verkligen inget fan av klubbar. För det första hatar jag electro/techno, och det är uteslutande det som spelas på klubbarna här i Frankfurt. För det andra tycker jag inte om att dansa sådär överdrivet mycket. Det kan vara kul ibland, lite då och då under en kväll. Men att stå och svettas på ett fullsmockat dansgolv är inte min grej. På onsdagar är det dock After Work på Living (jag hatar, hatar hatar annars det stället) och det mina vänner, är något. Dom tar inte mycket i inträde, och dom blandar all möjlig musik med varandra.

Att det även är i princip endast kostymnissar där och att man får anledning att bära klänning, höga klackar och kavaj är inte heller något minus.

Framgick det att kostymnissarna är skitsnygga?
well... They are.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!