Måndagen idag. Slut på dag.

Nu har Nisse bokat biljetter hit. Han kommer den 10.de November och stannar i fyra dagar. Jag freuar ihjäl mig, nu har jag något att se fram emot. Inte för att jag inte har det nu, men det känns bra att få hit honom (äntligen...)

Idag var det mamma-pappa-barn i kyrkan och jag lagade fisk. Den blev väl okej, ingen klagade åtminstone. Sedan fick jag faktiskt en del pluggat innan jag begav mig hem till Alice för att busa med henne. Hon är en sån himla fin tjej. Vi har mest myst, läst böcker, kollat på film och lekt med duplo. Sen åkte jag ner på stan, fyndade en klänning på HM för 3€ och väntade sedan ut Yvonne som var på gymmet. Nu är vi hemma, jag glömde köpa frukost idag så jag är lite bitter. Men som tur är har vi ett bageri 10 meter från huset så jag får väl gå hemifrån 1 minut tidigare imorgon och köpa bröd där helt enkelt. Håll tummarna för fint väder, vore härligt att kunna vara ute hela dagen med A.

Comments
Nisse skrev 2011-09-27 @ 11:22:12

Kommer att bli awesome :)

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!