Pojken i mitt liv

A's största intresse är ting på hjul. Inte promt bilar, men allt annat. Bussar, spårvagnar, traktorer, lastbilar, taxibilar.. You name it! Idag åkte jag och A tunnelbana in till stan. promenerade till lekparken vid main och busade en stund innan vi åkte hem igen.
Vad han sedan återberättade när Lisa frågade vad vi gjort?
"Åka tunnelbana! Tunnel! Lääääskigt!"

Jag skulle kunna ta med honom på circus, zoo och Disneyland under en och samma dag och det enda han skulle minnas är resan dit.



Sedan sa han att han älskade mig.
Då smälte mitt hjärta och jag dog av lycka över vilken fin pojke jag får ta hand om.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!