BÄSTA dagen!

Jag vaknade för en timme sedan och har bara legat i sängen och slösurfat, spelat spel på iPhonen och lyssnat på musik. Jag vet att jag är tjatig, men som jag älskar måndagar! Tänk er, när alla andra har måndagsångest får jag ligga kvar i sängen och sedan göra precis vad jag vill hela dagen. Fram till klockan 15.30 idag i alla fall. Sen ska jag hämta Karin och Oskar och ta dom till krykan för barnkörövning. Efter det ska jag träna med Iza. Jag borde gå och handla, det är rätt tomt i kylskåpet efter helgen. Men å andra sidan har jag knappt några pengar så då kan jag lika gärna skit i det. Överlever gör jag ju åtminstone, även fast jag inte har det fett i kylskåpet (jag råkar vet att vi har youghurt hemma och två ägg. Se, där uppenbarade sig åtminstone frukosten!)

Innan jag ska hämta kidsen ska jag försöka virka lite på halsbandet jag gör just nu. Det är bara så otroligt tråkigt med just halsband, di blir liksom aldrig klare di långe smyckena.


Jag igår

Comments
Emelie skrev 2012-04-23 @ 15:59:22

haha gav mig in på projektet att virka ett halsband också (antar att du menar virka med pärlor). har kommit halvvägs sedan lessnade jag.. hm.. haha

URL: http://emie.webblogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!