Dream vs. Träning

Inatt drömde jag att jag var en av SATC-tjejerna (förmodligen Carrie då jag bara minns Samantha (som i drömmen fyllde år), Charlotte (som skulle gifta sig) och Miranda (Som var snygg i en beige, liten klänning). Alla dessa personer var egentligen mina vänner Yvonne (Miranda), Izabella (Charlotte) och Caroline (Samantha).) När vi skulle gå till Charlottes bröllop drog jag på mig en långklänning varpå alla tycker att den ser konstig ut på mig. Att jag kanske borde, gå ner lite i vikt innan jag sätter på mig den igen.

Så jag vaknade upp ur drömmen, drog på mig träningskläderna och stack ut och sprang. Man ska lyssna på vad ens SATC-vänner säger.


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!