Femårskalas i Niederrad

Kom hem för någon timme sen efter ett fint 5-års kalas. Lille Carl fyller snart år och hade kalas idag för sina vänner. Självklart var även jag inbjuden (jag är hans Vuxna vän) och det var alldeles trevligt! Dom vuxna (jo jag räknas dit fasten Carl var den som bjudit mig) fick vin, ost och kex och sedan kaffe och cupcake. Solen sken (förutom dom 10 minuterna när det regnade, åskade och blixtrade.. Schizo someone?) och allting var trevligt. Helt enkelt.

Nu har jag städat i lägenheten så jag slipper det imorgon. Ska försöka lista ut vad jag ska äta för middag då jag inte lyckades bjuda in mig hos Cp (han var tvungen att plugga) och inte kan överleva dagen på enbart massa goda ostar och kakor..



A var rätt så uppspelt över hela spektaklet (han älskar även kameror och smajlar gärna upp sig så fort en kommer inom synhåll). ;)



Nästan hela familjen O (bara K som saknas).

Comments
marika skrev 2012-04-22 @ 22:17:12

Tja, det bra är ju att om ja inte trivs så gör det inget eftersom vi flyttar :P men, nu är det ju istället så att ja trivs jätte bra! Så, de e ju lite jobbigt xP haha.. menmen..

URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!