Hejmittlivärfint

Puss å hej vilken fin dag jag har haft.
Bara sådär, på en onsdag liksom.
Imorgon blir det full rulle. Ska upp å träna i ottan (okej klockan 11 börjar passet) och sedan ska jag hem å duscha innan jag ska trängas med alla andra påskhandlare i affärerna. Det ska inhandlas ännu mera påskmat och kanske en ny topp på Cos. Sen ska det iordningställas mat och städas lägenhet innan det är gudstjänst i kyrkan på kvällen. Åh jag älskar påsken! Det enda upp och ner vända med denna påsk är att vi "måste" äta påskmiddagen på långfredagen istället för under själva påskehlgen. Dagen då det endast ska ätas typ, fisk, kommer vi smocka påskbord för fulla muggar..

Om jag lovar att bara äta fisk på lördagen, kan vi leva med detta då?

Comments
Jessica- Skåning i Australien med hjärtat i Tyskland skrev 2012-04-05 @ 03:11:50

Jag kan leva med det! Också ville jag säga att jag saknar dig och Ivon och Frankfurt väldigt, väldigt mycket! Massa pussar och glad påsk!

URL: http://enannanjessica.se
Anonym skrev 2012-04-05 @ 09:28:56

Hej

Har du fått nått påskpaket?

Glad Påsk

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!