Hemsidetips

Nu ska jag kila iväg till bussen. Jag ska hämta Karin och Oskar och ta dom till Kyrkan för barnkör. Lite senare ikväll ska jag ut till Bad Homburg och reka lite inför ett nytt barnvaktsjobb (jag ska hämta och ta hand om Jossans "gamla" barn, Lea och Philip).

Jag vill förresten passa på att tipsa om en asbra hemsida för er svensktalande som bor i / ska flytta till Tyskland. Där finns massor av information om hur det funkar och allt man måste göra för att klara av att bo i Tyskland (det är en hel del ska ni veta).



Klicka HÄR eller på bilden för att komma till hemsidan Hemma I Tyskland.


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!