Kort och gott en påsk(förmid)dag

Nej jag har nog ingenting spännande att berätta nu heller. Gudstjänsten och körsången gick verkligen bra och det var fint och allt sånt. Litet påskbord (jag åt två mackor för att få plats med efterrätten. Smart drag då - nu rätt osmart drag) och sedan fick jag och Marina skjuts med PT hem. Marina är här även denna påsken och hälsar på, mycket gemytligt om ni frågar mig och min sambo.

Det är lite oklart vad som sker i eftermiddag. Kanske en sväng på stan och sedan är det nog tänkt att jag ska joxa ihop en middag. Jag är glad, jag som gillar att laga mat (och helst då till flera än mig själv).

Förresten var vårt fredags-påskbord grymt mycket godare än det i kyrkan idag. Rebis - we rule!

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!