Påskafton

Idag sov jag länge och sedan skulle jag ut och springa. När jag tog första springstegen inser jag dock att jag glömt ta astmaspray och kommer inte speciellt långt. Tog en rejäl powerwalk istället. Nu har vi röjt undan efter vår lilla sammandrabbning igår (Tack Iza och Gerro för fin eftermiddag/kväll) och jag håller på och steker potatisen som blev över. Jag ska äta kyckling och potatis till lunch och sedan kanske åka ner på stan. Iza kom med tredje och sista boken i Hungerspelen igår och jag är lite rädd för att börja med den. Eftersom jag vet att jag omöjligt kommer kunna lägga ifrån mig den och alltså bli liggande på sängen tills den är utläst.

Jag tror bestämt jag väntar med boken tills i eftermiddag. När jag bunkrat upp med godis och har all tid i världen att läsa.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!