Plötsligt händer det.

Gaah! Idag är det torsdag och det är alltid trevligt. Jag har inget särskilt på agendan utan ska mest försöka äta god mat och sedan (håll i hatten) träna. Igår skickade jag nämligen ett sms till Iza, ett sms som aldrig förr har sett dagens ljus (inte från min telefon i alla fall). Det var en stor stund och när jag tryckt på skicka hörde jag änglarna sjunga i kör.

Eller så var det vår hårdrockande/tyskschalger-granne som drog av ett gitarrsolo. Det är lite en på två.


Jag ringade in det aktuella. Det som änglarna sjöng om när jag tryckt på "Skicka", utifall det inte framgick tydligt nog. Och nej, jag har inte skrivit något hemligt till Iza annars, det var nog mest för att jag har sett att man ska göra så. Fast så hittade jag ingen "utsuddare och därför blev det sådär. I paint. Japp..

Comments
Maddde skrev 2012-04-19 @ 09:44:53

HAHAHAHAHA, BRA ANGELICA!

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!