Söndagsgöra

Idag råkade jag sova hur länge som helst igen. Visserligen kom jag inte hem fören 03.30 inatt, så det kanske inte är så konstigt. Nu ska jag börja röja upp i lägenheten. Tvätta, dammsuga, damma och försöka (återigen) få in alla mina kläder i garderoben. Jag kan inte för mitt liv första varför det är så svårt att hänga in skiten på en gång?

Snart är det dags att ta tag i mina skrivbordslådor också. Snart får jag nytt skrivbord! Det kommer bli asfint.


Middag förra veckan på Schöne Aussicht. Yvonne beställde två förrätter och fick in en hel skål med chips och en förrätt lika stor som en vanlig huvudrätt.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!