Tirsdag i April

Sådärja. Nu är jag tillbaka från alla mina göromål. Jag har jobbat på nummer ett (sista timmen knuffade Oskar på A i gungan och jag satt och skvallrade med Lisa) och nummer två (Henri sprang allt han kunde ifrån mig men jag fångade honom när han sprang in i en buske) och haft en tvåmans-spelkväll med Iza. Hon bjöd på middag (asenkel - asgod) och bulle med glasyr och sen spelade vi TP och jag vann nästan.

Nu ska jag pyssla ihop min morgondag och lyssna på en P3 dokumentär. Och påta ihop något blogginlägg så ni slipper undra om jag lever imorgon.. ;)


Vad jag vill säga med den här bilden? Att vi inte har snö. Punkt.

Comments
isabelle skrev 2012-04-18 @ 02:51:31

vi har inte heller snö!!!!!!!!!!!!! ganska skönt. punkt.

URL: http://youhavetocallmedragon.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!