Bild

Jag försökte ladda upp en bild tidigare idag men det gick inte. Det har varit full rulle idag. Vi hängde i grannarnas trädgård med små marsvin och sedan åkte jag ner på stan. Jag och Izabella åkte till Hessen-Center och shoppade loss på Gina (ja dom har öppnat där!) Jag fick tag på en sjal, en klänning, en topp och även en handväska från HM. Just, underkläder fick jag också tag på. Jag har tänkt visa er någon dag, alltså kläderna, inte underkläderna. Men nu kollar jag och min sambo på BB och sen ska jag sova. Hade jag varit proffs-bloggare hade jag gjort det ändå, men så är jag inte det. Körövning hade jag också idag. Det gick bra och sedan åkte vi med herr Fällgren (Senior) hem och lånade duschen. Sen bjöd han på öl och vi kollade på fotboll. Carl Philipp var inte hemma, men Pappa Thor är bannimej inte illa pinnar heller. Göllit, hade vi det.

Bild nu; hejdå;


Comments
madde skrev 2012-03-01 @ 08:14:52

Åååh, pappa Thor. Han är väl en klippa!

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!