Bra ausflugstag!

Igår var vi som sagt i Metzingen (det ligger precis utanför Stuttgart) på ett outlet och shoppade loss. Jag var inte lika crazy som vissa andra, men fick tag i ett par chinos (och som jag har letat efter det) för 19 € (kostade 69.95 i butik) och världens bästa BH från CK Underwear för 30 € (kostar 48 i butik). Jag är nöjd, men Josefin är den som gjorde riktiga kap (hon shoppade för cirka 200 och det hade egentligen kostat 700 om hon hade handlat i vanlig butik). Vi alla fyra var mer än nöjda med dagen och for hem mot Frankfurt glada och.. Ja, glada.
Vi avslutade vår tjejdag (passade perfekt med tjejdag då Josefins man Christian hade gubbdag (Josies ord, inte mina) i Aachen med sina vänner) med beställmat och singstar hemma hos Josefin. FinFINFIN dag helt enkelt!


Izabella hade gjort resefika. GOTT!

Josefin utanför Esprit-outletet. Vi gillade kundvagnen

Esprit-outletet var upplagt som värsta mataffären. Det enda som var rörigt, annars var det riktigt fina affärer! (ignorera den lilla familjen som posar på bilden. Det var inte meningen, jag känner dom inte)

Gott med mat sen ska ni veta.

Nu ska jag följa Vielle och Jens som åker öppet spår idag. Och lite senare är jag bjuden på Fasching/Weihnachtsparty hos Karin. Så det är bara att börja fila på kostymen och ladda för barnkalas.

Comments
Anonym skrev 2012-02-27 @ 00:18:16

Men var det verkligen "den bästa dagen"? ;)

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!