Bra måndag!

Idag har jag fått väldigt mycket gjort. I vanliga fall brukar jag använda min måndag till att göra ingenting, men det höll inte riktigt denna vecka. Eftersom jag får besök på fredag, och för att det även vankas faschingfest då, så har jag en del att få gjort den här veckan. Jag har, idag, bakat bröd (så nu kan ni komma tjejer! Komma hit och äta hembakt bröd till frukost hela helgen) och även chokladbollar (som jag har varit sugen på i flera månader nu). Sedan tog jag med mig några av bollarna, mötte upp Josefin (som klarade sin tenta idag, woho!) på Coffee Fellows där vi fikade och pratade en massa. Sedan åkte hon iväg till skolan igen (hon pluggar medicin på tyska och är sjukt smart) medans jag traskade iväg för att uträtta diverse ärenden. Jag lyckades betala telefonräkningen, lämna in skorna för omklackning och inte shoppa något. Allting precis enligt plan. Nu ska jag skynda mig ner till bussen och åka och träna med Izabella. Jag har köpt nya träningsbyxor så det ska bli superkul. Här skulle ni även fått se lite bilder på min lyckade bakning men jag hinner inte ladda in bilderna från telefonen och alltså får ni bara se en bild på mig.


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!