Chokladtips

Jag är en sucker för choklad (som dom flsta vet) men har ett problem. Jag tål inte nötter. Kan ni tänka er hur roligt det är att älska något som jag till 80% inte kan äta? I alla fall börjar jag ledsna på vanlig, helt slät choklad, och blev överlycklig när jag fann denna;



En choklad jag kan äta, och som blandar de två bästa godisarna jag vet! Choklad och smarties! Dock är det bara limited edition. Även kan man förmodligen bara köpa den här i Tyskland men några tyska läsare (eller tysk-boende) borde jag väl ändå ha skramlat på mig.
Samlat på mig. Skramlat ihop. There you go.

Comments
marika skrev 2012-02-09 @ 16:40:43

gör som jag :) KÖP och spara ;) haha

URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!