I'm back!

Eller åtminstone nästan.
Gårdagens bloggande uteblev då jag inte var hemma på hela dagen. Jag jobbade först i Bad homburg, sedan direkt iväg till Henri och sen iväg på träning. När jag kom hem från träningen tog jag (såklart) en dusch (då var klockan 21.30) och sedan var karusellen igång. För att hålla det kort (vill ni läsa längre kan ni gå in HÄR) så regnade det i grannens tak när vi duschade. Alltså kom hyresvärden och tjohej, vi fick duschförbud. Jag hade hunnit duscha kroppen åtminstone, men stackars Yvonne som kom hem 15 minuter senare än mig från sin träning var lagom nöjd. Vi insåg att inget kunde göras nu, åkte till puben, drack en öl (faktiskt en) och åkte sedan hem igen. Sen spenderade jag halva natten på toaletten med att kräkas och på det viset blev det inget jobb för mig idag. Nu (efter åtskilliga timmars sömn, det blev inte så många av dom inatt) mår jag bättre, och hoppas innerligt att jag kan följa med på vår planerade utflykt imorgon. Vi ska åka till ett outlet nära Stuttgart, och med vi menar jag jag, Yvonne, Izabella och Josefin.

Det var det hela. Eller nej, medans jag har spenderat förmiddagen med att sova och gny har hantverkare varit här och lagat våra trasig rör. Tur, att det löste sig så bra ändå. Tyvärr får vi nu inte duscha på minst 24 timmar och det är ju kul när man är sjuk. Yvonne tog just sitt pick och pack och åkte hem till Josefin för att duscha. Jag får väl rocka min fett-frilla en dag till, antar jag.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!