It's wasn't.. I didn't. äh

Så vad har dagen erbjudit. Sjuka barn, till att börja med. Pojken har mest bara sovit och varit trött så jag och K har fått massa egentid, hur mysigt som helst. Vi har målat och dansat och sjungit och bastlat. Efter jobbet åkte jag ner på stan för att fika med Mathias. Gruppen utökades till en Ålänning till och sedan även med en stycke smålänning. Vi har promenerat omkring på stan i den otroliga kylan och mest haft det gemytligt. Jag köpte dock bara underkläder, så nu var det två in - två ut (ingen bild på detta får ni).

Jag och sambon lyckades även med bedriften att gå in i en mataffär och faktiskt handla mat också idag. Sedan åt vi och kollade på Mr and Mrs Smith och nu håller jag på att säkerhetskopiera och uppdaterar min Iphone som verkar vilja börja bli sjuk. Jag var in på Telecom idag och försökte få dom att fixa den på plats men det visade sig omöjligt. Ingen låne-telefon hade dom inne heller så jag tackade och gick hem igen. Det finns inte en chans att jag klarar mig utan telefon en vecka eller två. Inte med det jobbet jag har (och nu pratar jag inte om att jag inte klarar mig utan Iphone, för det skulle gå. Men jag klarar mig inte utan telefon. Förstår ni)

Så här sitter jag med en halvdan telefon och fryser. Tror jag går och sover, verkar ju inte hända så mycket mer idag..



Fröken Andersson-Renhuvud i skrivande stund

Comments
Izabella skrev 2012-02-03 @ 08:08:25

jag skulle låna ut min extra telefon om inte min telefon också håller på att ge upp. måste nog skicka in min med.. men jag tror att jag kanske har en tredje extra.. vill du prova?

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!