Semmelbak i Svenska kyrkan

Efter dagens jobb (asfint väder = glad) hann jag precis hem och äta innan det bar av till kyrkan för Ungdomsträff. Vi (läs; Anna) bakade semlor som vi sedan åt (nähä). Nu har jag äntligen fått komma hem till min säng. I den ska jag spendera dom närmsta asmånga timmarna. Jag har längtat efter att få slappa hemma i myskläder. Imorgon har jag några ärenden att uträtta (köpa tråd och tofflor, betala en räkning) och sedan ska jag träna. Annars är det baaara slappning som gäller. Och kanske en fika med Mathias, den som lever får se. Men nu ska jag råkolla på Modern Family. Har ni inte sett den serien rekomenderar jag den starkt. Jätterolig!


Okej alla ser sura ut men vi var glada.

Jag valde den minsta semlan. God!

Comments
En annan Jessica skrev 2012-02-12 @ 23:11:46

Okej att du är nötallergiker, men va fan! Sylt?!

URL: http://enannanjessica.se

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!