Shöpping

Efter att hyresvärden och lille Polacken varit här igen så åkte jag ner på stan. Träffade Mathias och fikade på Jenny's Cupcake innan vi mötte Izabella och strosade lite på stan. Jag köpte en tröja på HM som jag kollat på länge och letade febrilt efter en likadan BH som jag köpte i lördags. Det är den perfekta BH.n och jag vill köpa upp hela deras lager. Tyvärr fanns den inte någonstans, men jag ska kolla runt lite till innan jag ger upp (annars beställer jag väl skiten helt enkelt). Jag ska visa er tröjan jag köpte, men ni kan börja med att få se chinosen jag köpte i lördags. Jag är grymt nöjd och kände mig otroligt vårig idag när jag åkte ner på stan i Chinos, converse och skinnjacka. Det är 9 grader varmt och alldeles jätteskönt ute.


Och ja, detta är den bästa bilden ni kan få. Jag kan för i mitt liv inte förstå hur alla modebloggare gör..

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!