Slutet på finfin Lördag

Kom precis hem efter dagens jobb. Jag ska stupa i säng (sant, sitter redan i sängen så jag behöver bara tippa när jag har skrivit klart) men tänkte lägga in ett snabbt blogginlägg först. Som ni ser. Mest för att jag ville berätta om hur glad jag är över alla mina barnvakts-barn. Jag har inte ett enda drygt, skrikigt, bortskämt, olidligt, fult barn att ta hand om. Alla är otroligt fina, på massa olika sätt.
Ikväll har jag och Ellen haft lördagsmys tillsammans med hennes panda. Först vankades det Pippi Långstrump (Heja Astrid!) och sedan popcorn och Melodifestivalen. Sen läste vi ett dussin böcker och hon somnade snällt. Vaknade bara en gång och ropade efter mig, men somnade om så fort jag la mig bredvid henne. Fin, fin, fin kväll. Fin dag, det är inte så dåligt det här livet.


Ellen, Pandan och popcorn kollar på Mello2012. LillaSvergieITyskland<3

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!