Torsdagsöl på puben

Igår tog vi en (två och en halv) torsdagsöl (jag, Yvonne dricker inte öl) på O'dwyers. Det var gemytligt och alldeles lagom. Sedan tog vi nattbussen hem och så var det med det. Jag åt en macka också, som jag hittade i min väska (där även en blöja, en bok, ett par strumpor och en necessär låg. First-survival-kit på hög nivå). Nu ska jag ta tag i mitt liv, städa, äta frukost och sedan åka iväg och jobba. Ikväll ska vi ha spelkväll hemma hos oss, minnsan!



Yvonne beställde en Caihprinha (orkar inte googla fram rätt stavning. Lev med det) till Harrys stora förtret.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!