Tråktråktråk

Idag har varit en liten tråk-dag. Trots fasching i hela landet så har jag varit hur trött och seg som helst. Jag har åtminstone passat söta barn (ett lejon och en fe) och sedan ätit en snabb-mat med Yvonne på Vapiano. Nu har jag tvättat en maskin, städat mitt skrivbord och gjort om det till ett pysselbord (den ni) och virkat klart ett bebis-armband. Det blev ett bebisarmband då tråden tog slut efter ett tag. Så antingen hoppas jag på att det kommer en flickbebis in i mitt liv snart (det är ett rosa armband) eller så får ni gärna köpa det av mig. Asbra pris får ni, om ni är sugna. Armbandet passar perfekt till dop-present. Hör av er på [email protected] eller kommentera detta inlägg om ni vill köpa det. Frakten bjur jag på.

Nu ska jag byta om, sminka mig och bege mig upp till kyrkan. Det är tacksoppa ikväll (ett tack till alla som hjälpte till på förra årets julbasar) och innan det är det gudstjänst. Jag behöver nog lite gudstjänstande i mitt liv just nu. Jag vill liksom bara att februari ska ta slut någon gång..


Comments
Anonym skrev 2012-02-21 @ 20:56:53

Du får vänta med armbandet och se om det blir en liten prinsessa så kan du ge den till henne då blir du kunglig hovleverantör!

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!