året

Gjorde jag något år 2011 som jag aldrig gjort förut?
Jag flyttade in i en "egen" lägenhet med Yvonne. Första lägenheten!

Blev någon nära mig förälder i år?
Nej. Inte vad jag kan komma på nu.. Så förmodligen inte. En tjej som gick klassen under mig i Idre fick tvillingar men annars.. Nej

Dog någon som stod mig nära?
Nej (tacktack)

Gjorde du något du inte trodde att du skulle klara av?
Bodde två månader i Sverige och jobbade hemma i butiken

Bästa köpet?
Nya skidkläder. En skjorta från Marco Polo

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har haft ett relativt friskt år. Lite småsjuk men inte mer

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, i år igen. Öl?

Största misstaget?
Att tro att vänner fortfarande bryr sig

Vad har gjort dig riktigt glad?
ATt jag gick från det bästa jobebt till det bästa jobbet. Att jag har fina barn att ta hand om och fina människor runtom som bryr sig om mig jätte mycket. Och även vår fina lägenhet - såklart

Vad önskar du att du hade gjort mer?
Gjort mer? Jag önskar att jag hade shoppat MINDRE men vad tusan.

Något du önskade och fick?
Skidkläder i julklapp

Något du önskade dig men inte fick?
Nej vet ni vad. Ingenting.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Åt middag med Carl philipp och Josefin. Senare kom även Christian och Anna. Dom satte sedan ögonbindel på mig och åkte till (vad som skulle visa sig vara) Schweizers där Yvonne och Marco väntade. SÅ fin födelsedag (jag älskar ju överraskningar)

Vad fick dig att må bra?
Att allting löste sig med jobb och boende

De bästa nya människorna du träffade?
Anna. Min lilla Ålänning som sjunger otroligt fint, har ett vackert hjärta och är en vän jag inte vill vara utan

Vem saknade du?
Samma personer som förra året. Alltid. Varje dag.

Vad är du mest stolt över?
Att jag fixar det. Livet.

Största musikaliska upptäckten?
Den svenska björnstammen. Nicki Minaj, tenth avenue north

Högsta önskan inför 2011?
Att jag får möjlighet att stanna kvar här. I Frankfurt. Där jag vill vara.

Comments
Madde skrev 2012-01-13 @ 09:46:49

Ligger du ett år efter alla andra Angelica? :P

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!