Att bjuda in sig själv. Good thing!

Sådär ja. Tränad, matad (en aning, vi ska ju trots allt snart äta middag) och duschad bin ich. Om någon timme ska jag och min sambo ta oss iväg till Bornheim där det bjuds på konsert i en kyrka (kan inte för mitt liv komma ihåg vad för slags konsert) och sedan ostfondue hos vår foster-familj. Dom tar hand om oss när saker och ting händer, bjuder oss på mat och jag passar deras barn ibland.

Eller.. Bjuder och bjuder. Jag ringde helt fräckt i torsdags och frågade om vi inte fick komma dit och äta middag i helgen. Franckiboy ringde upp mig på kvällen och tackade ja.

Oklart varför dom tackade ja när det är vi som ska åka dit. Men gratis mat och urtrevligt sällskap är ju precis vad jag var ute efter så I'm not complaining!

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!