Café.. Clatsh? Cask? Cusko?

Kom alldeles precis hem. Har fikat i Bockenheim med Yvonne, Jessica och Josefin (Josie fick spenda 5 cent så jag hade råd med årets första Apfelwein). Träffade även på en gammal vän vilket var rätt otippat. Jag blir alltid chockad när jag stöer på bekanta och vänner på stan, det bevisar ju onekligen att jag faktiskt känner människor här. När det sedan också händer på sådana konstiga ställen, som den här gången på ett café jag aldrig har varit på inne på en sidogata i Bockenheim, då är det ännu mer komiskt. I alla fall är jag hemma nu, väntar på Carl philipp och har inte tänkt att göra speciellt mycket mer ikväll.

Eller förhoppningsvis behöver jag inte vänta på Cp hela kvällen utan får faktiskt umgås med honom.

Comments
Anonym skrev 2012-01-18 @ 20:18:10

Crumble!

URL: http://Http://hemligetttagtill.se

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!