Dumma saker som har hunnit hända innan jag ens klätt på mig;

  • Det regnar. På min springdag. Igen.
  • Yvonne har missat sitt flyg och kommer inte hem ikväll.
  • Vårdcentralen i Falun har telefontid en timme per dag. Idiotiskt.
Det var det hela. Inte så illa som man kunnat tro. Jag menar - man kan ju springa fasten det regnar. Det har jag ju redan bevisat. Och Yvonne kommer i alla fall hem. Inte ikväll, men åtminstone imorgon. Och angående vårdcentralen fick jag ringa hundra gånger, men fram kom jag. Så så illa är det ju faktiskt inte.

Comments
Yvonne skrev 2012-01-09 @ 12:49:22

Men jag kommer! Trots allt.

URL: http://yvonnees.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!