Easy Breezy

Som ni kanske har förstått vid det här laget så älskar jag mitt jobb (och nejdå, jag försummar inte pojken genom att blogga. Han har just gått och lagt sig). Och på tal om att gå och lägga sig så hände det en sak igår som bara fick mig att förstå vilken lättsam pojke jag tar hand om. Han har en napp och en "Musse" som han har när han sover, igår drog han ner dom från bordet och stoppade i sig nappen på, vad jag tyckte var, mitt på blanka förmiddagen. Jag sa åt honom att skulle han ha nappen och Musse var det bara att gå upp på rummet och lägga sig.

Vad gör pojken då?

Jo, han går upp och lägger sig! Efter 5 minuter (jag hann inte ens märka det) så sov han.
Klockan 11.
På förmiddagen.

Jaha tänkte jag. Det blev efter-lunch-tupplur före lunch idag istället.

Men seriöst, vilken normal 2-åring går och lägger sig frivilligt?

Får jag sådana barn som A när jag blir stor skulle jag lätt kunna skaffa dom där 5 pojkarna jag pratade om förut..


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!