En BRA dag - so far

Eftersom jag upptäckte att det inte var röd dag här (Tack Rebis, jag är mest Land-förvirrad) så har jag nu fått en hel del gjort! Denna dag blir bara bättre och bättre.

  • Valde att dissa bussen och promenera till affären istället. Motion förenat med nytta - Najs!
  • Hade pengar på kontot - kunde köpa mat
  • sov inte i hundra år, vilket resulterade i att jag ens hann gå och handla
  • jag köpte ett jättegott äpple. Så gott har jag nog aldrig smakat!
  • Jag fick jobb nästa vecka
  • jag gick förbi Anne Franks barndomshem och insåg att jag nästan bor granne med den kände dagboksskrivaren. Fick man in lite lärdom i promenaden också - multitasking!

Nu ska jag bara städa trapphuset (inte hela men en bit) och laga mat. Sen tänker jag duscha, ta en gin/tonic och invänta Anna. Det ryktas att hon ska bo hos mig i helgen.
Jag gillarT.


Comments
En annan Jessica skrev 2012-01-06 @ 16:52:24

Får jag träffa dig/er imorgon? Biiiitte!?

URL: http://commonsensicaldreamer.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!