En tisdag i Januari

Idag kom jag hem snabbare än vanligt och hann sitta några minuter innan det var dags för dagens springtur. Det gick bra och när jag kom hem hittade jag kyckling i sås i frysen som jag glömt att jag hade och åt det med bulgur till. Det var så gott så jag måste köpa kycklingfiléer så jag kan laga det igen.
I alla fall så passade jag på lilla Ellen (som snart ska bli storasyster) vilket även det gick bra (come on. Ta hand om ungar kan jag göra med bakbundna händer). Nu har jag varit storasysterlig (fastän jag inte är störst) och nu har jag tänkt att gå och lägga mig. Det var min dag (Madde bli amazed av min springtur idag. Det gör mig så peppad!)

Comments
Madde skrev 2012-01-11 @ 08:08:23

Det är klart att jag är amazed, helt otroligt! You did it again! Är det tredje gången på typ 4 dagar nu? :)

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!