Guten Morgen (och lite så)

Träningsvärken är inte så illa som jag trodde (ropa inte hej...) och jag tog mig till och börja med i alla fall ur sängen imorse. Åt frukost assnabbt och har nu 5 minuter till godo. Det är dumt, det är alltid då jag blir försenad. Mitt hår är lite äckligt (nej okej jag duschade inte håret igår) och jag har en finne som är jättestor och gör jätteont.

Det får knyta ihop morgonen. Godmorgon!


Försökte göra en "Egoina" och spärra upp ögonen så mycket jag bara kunde för att se piggare ut. Såg istället mest galen ut. Återigen - god morgon!

Comments
Lilla katt. skrev 2012-01-18 @ 07:56:27

Det var nog för att jag råkade kalla dig Finnis igår. Hihi. Men du är vacker ändå, kära du! Puss

URL: http://fidelity.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!