Hej Älskade Stad!

Idag har jag återintagit min stad. Jag träffade Jessica utanför kaufhof, sniffade lite på parfymer (okej det gjorde vi egentligen senare) och gick sedan för att äta. Vi fick vända i dörren på inte mindre än 2 restauranger innan vi fick en plats på Fressgass. Pasta och lite Apfelschorle (mums) och sedan strosade vi vidare för att försöka hitta ett ställe där vi kunde dricka kaffe och kanske inta en liten kaka. Det visade sig svårare än lunchrundan. Vi var in på tre starbucks och fyra andra ställen innan vi insåg att vi var tillbaka där vi började. Vid Alte Oper hittade vi (tillslut) ett bord på ett café jag aldrig varit på. Så fick vi vår kaffe (eller min kaffe och Jess's varma choklad) tillslut. Sen free stylade jag och åkte en buss hem. Det var en fin dag. Tack.

Jessica funderar ut ett kaffe-varmchoklad-kak-ställe vi inte redan försökt komma in på. Frankfurt en lördag är lite svår att.. Komma in i.


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!