LoveMyLife

Efter många om och men tog hon sig hem igår, min sambo. Det var en lagom trött tjej vi hämtade på flygplatsen igår kväll. Hon var även så lycklig över hämtning att hon skrattade och grät om vartannat. Nu är jag tillbaka på jobbet. Jag och A har längtat efter varandra. Idag myser vi framför Bilar 2 (jag är så glad att han hellre kollar på animerat än exempelvis Teletubbies..)

Efter jobbet ska jag hem och försöka hinna ut en runda innan jag måste laga mat och äta innan det är dags för jobb nummer två. Lilla Ellen ska passas vilket jag ser fram emot.

Jag har världens bästa jobb.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!