To be a tiny bit tired

Idag sov jag inte så länge som jag borde ha gjort. Igår efter middagen och vinet hemma hos Emmerichs (som vi avslutade vid 2-tiden. Helt. Sjukt) åkte vi vidare till puben. Vi hängde med folk och sedan gick jag hem till Moritz. Där fanns Cp, Cam, Annika och Lulu (ja självklart även Moritz). Vi drack öl och kollade på när killarna låtsas-spelade till rocklåtar. Sen åkte vi hem. Runt 6-tiden imorse närmare bestämt, så när jag vaknade vid 11.30 hade jag säkert kunnat sova mer.. Istället lovade jag att gå ut och promenera med Yvonne så det har jag gjort. Ner p åstan, åt lite bröd med aioli och sen åkte vi hem. Min sambo har införskaffat första delen i sjunde säsongen av Greys, så det har vi roat oss med. So. Freaking. Good.

Killarna rockar.


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!