Tråk-tisdag. Eller.. Vardag, kanske det kallas.

Okej. Ingenting intressant har hänt idag (än så länge, vem vet. Det är ju fortfarande kvar några timmar av dagen). Jag och barnen har lekt mamma-pappa-barn (eller snarare Madicken-Lisabet-Alva-lillabebisKajsa-mammaKajsa-pappabortapåjobbet-dummaLusIda and so on). Jag och barn nummer 2 har dansat och han avslutade hela dagen med att bajsa i badkaret. Tack och hejdå, liksom.

Nu ska jag göra te och äta överbliven pizza. Skrapar fram en arkiv-bild så ni inte ska ledsna helt.

Där nere är jag och hämtar vatten. Det är sommar (Juni 2009) och varmt (plis bara bli varmt snart) och jag var på ett av de finaste ställena jag känner.
Fast det är ju bara i Tyskland som man "Kenne" ställen, filmer och böcker. I Sverige känner man till, eller vet om. Så det där är ett av de finaste ställena jag vet om. Känner till? Jag ger upp..

Comments
Izabella skrev 2012-02-01 @ 08:39:03

jag skulle nog skriva/säga: "det är det bästa stället jag vet", men jag har ju också varit i glömma-bort-riktig-svenska status länge

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!