Trots allt

Igår somnade jag kl 22.00.
Idag vaknade jag kl 10.50.
Om jag var trött? Förmodligen.

Tyvärr så regnade det idag när jag vaknade (det regnar iofs forfarande) men inte hindrade det mig. Jag var ut och sprang även fast det regnade! Jag känner mig nu som superwomen, som klarar allt. Nu ska jag bara trycka in mig i duschen och sen åka ner på stan för att träffa Jessica. Vi ska långluncha, minnsan. Ikväll kommer Erik och hälsar på, han är påväg från Sundsvall till Genéve och behövde ett stopp (eller två) på vägen. Kul för mig!

Comments
snigelpicka skrev 2012-01-07 @ 13:01:16

Ambitiöst med en springrunda i regnet!! :-P

URL: http://snigelpicka.blogg.se/
Lilian skrev 2012-01-07 @ 14:18:26

Hej, fin blogg :D

Kika gärna i min!



VILL DU TJÄNA PENGAR PÅ DIN BLOGG?

KRAM!

URL: http://liilss.webblogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!