"jobb"dag

Min dator har blivit kidnappad och mest är det syster som spenderar tiden på blogg.se. Så vill ni veta vad jag gör om dagarna kan ni kika in på hennes blogg. Vi gör nämligen samma saker om dagarna. Idag har vi lekt och busat och tagit hand om barnen H. Lilla Carl och Eva är så fina och vi har haft det jättebra i värmen. Spelat spel, ätit glass, promenerat vid Main osv. Nu är vi tillbaka i huset och gosar med katter och äter chips. Det är fint, sommarlivet med syster. Nu väntar jag bara på att bli frisk så jag kan ut och springa i mina (fortfarande) nya löpskor. Tack på förhand.
 

Comments
Anna Fröjdh skrev 2012-07-05 @ 22:19:29

You got mail (på Facebook). Passerar Frankfurt den 7 eller 8 augusti. Tänkte kolla om jag kan hälsa på dig i någon dag då? Fammah
Svar: ah jag lästa och glömde bort det! Svarar på fb! <3
Angie


What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!