A gift

Idag mellan jobb no 1 och jobb no 2 träffade jag min sambo på stan, köpte en glass och satt på Hauptwache och spanade på människor. Jag uttyckte mig speciellt om att jag inte förstår vad som egentligen är meningen med livet. Är det detta? Ska man verkligen göra samma saker, vecka ut och vecka in, tills man dör? Liksom, det är inget fel på det jag gör, men är det meningen att det ska vara samma saker hela tiden? Varje tisdag hämta Henri kl 16.30. Varje onsdag ha körövning kl 19.00. Varje torsdag gå och dricka öl på puben. Varje måndag vara ledig.. Ja ni hör, det är ju inget fel i det jag gör om dagarna. Men något mer måste det vara. Detta kan inte vara IT? Please, säg, att det finns något mer?

När jag kom hem från jobbet hade min sambo köpt en present till mig. En liten; "Medans-du-listar-ut-vad-du-ska-göra-gör-detta" - present. 50 saker du kan hitta på att göra i Frankfurt med omnejd.

Herremingud så fin hon är, min sambo.


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!