Anger management

Idag blev jag så arg på en tant på bageriet att jag "Duade" henne.

HA! Det finns nämligen inget mer ouppfostrat och hemskt som att dua en äldre person du inte känner.

Vad hon gjorde? Ja hon gav mig tillbak 1 cent på en 2 euro peng när jag skulle betala 1.79. När jag sedan bad om 20 cent till påstod hon att jag betalat 1.80? Hur nu det kan gå till på ett mynt.. Sen hittade hon inte 2 myntet och påstod att jag ljög. Då duade jag henne och fick motvilligt 20 cent till. Så här i efterhand skulle jag gett tillbaka myntet och sagt att hon säkert behövde det mer än jag. Tantskrälle. Är man så gammal (därmed inte sagt att alla gamla är så) att man inte minns att man fick ETT mynt av en kund för 3 sekunder sedan ska man inte jobba. Då ska man sitta hemma och sticka tröjor åt sina barnbarn. Så det så.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!