Bloggtips

Spotta ut ett kvällsinlägg bara Angie, görT.

Jag kan tipsa om en blogg som jag läser. Det är Jessica min fina vän som skriver från andra sidan jorden om hur det är att plugga en termin långt, långt borta. I Australien är det det händer och hon skriver om sin vardag där, om hur det är att ha ett lååångdistansförhållande (mannen hennes är här i Frankfurt) och andra saker hon tycker om och håller på med. Som till exempel barn (tycker om) och LCHF (håller på med. Blanda inte ihop de båda). Hon skriver mycket och bra Jess. Även om man inte känner henne skriver hon bra.

Jag fann en bild på mig och Jessica. Det är inte ens bara vi, men Jess är åtminstone längst till höger på bilden. Sen är det jag, Yvonne och Benni. Jag tycker väldigt mycket om di alle.




Comments
Jessica- Skåning i Australien med hjärtat i Tyskland skrev 2012-03-28 @ 23:41:52

Åhh tack! Länkkärleken är en av de finaste kärlekarna! Payback time will come!

URL: http://enannanjessica.se
isabelle skrev 2012-03-29 @ 06:22:54

Du passar ungar och jag marknadsför - JA! bra idé. vi börjar skriva nu och sen ses vi på nåt skitbra ställe och slår våra kloka (?!) huven ihop. Spikat. Pussokram

URL: http://youhavetocallmedragon.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!