Familjegudstjänst med våfflor

Sådär. Uteblivet bloggande pga jobbande. Igår var vi ut och mötte upp norskarna på en apfelweinkneipe inne i sachsenhausen. Vi blev dock inte speciellt långvariga då vi skulle upp och jobba idag. Så jag har spenderat hela förmiddagen med att grädda hundratals våfflor (kändes det åtminstone som). Jag kände att allt jag lärt mig på sjöstugan kom väl till pass och allting blev jättebra. Nu har vi kommit hem och jag ska unna mig en eftermiddagslur innan vi får besök av Iza. Hon skulle bjuda på fika och vi bjuder på.. Balkong.


Kyrkan och den lilla, stora barnkören.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!