Hungerspelen

Igår fick jag låna boken Hungerspelen av Iza. Jag sträckläste den och har såklart läst ut boken på mindre än en dag. Den var jättebra och jag ville aldrig att den skulle ta slut. Ni vet den där känslan, jag kunde inte sluta läsa, men jag ville inte att den någonsin skulle ta slut. Den var i alla fall jättebra, och jag längtar efter att få läsa andra boken och att få se filmen. Jag blev också glad över att läsa en bok som jag fastnade i direkt och inte kunde lägga ifrån mig. Det var längesen det hände. Jag har liksom kommit in lite i en bok-koma och spenderar mer tid med min iPhone än med böcker. För att vara mig är det inte speciellt vanligt. Men nu är jag igång igen, flera böcker ska läsas! Det är ju, trots allt, bland det bästa som finns.


Fett bra bok!

Comments
Sara skrev 2012-03-19 @ 12:46:53

Jag köpte tvåan i slutet på första boken. Fick också tillbaka läslusten! :)
Maja skrev 2012-03-19 @ 17:07:09

may the odds be in your favor. åh älskart, sjukt bra böcker.

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!