Huvudvärken kommer onekligen smygande

dom har åtminstone slutat borra i huset (det var bland annat därför jag inte stod ut med att vara hemma idag), men fortsatt borra utanför istället. Vi råkar bo mitt i en korsning, och vanligtvis stör inte ljuden mig över huvudtaget. Det låter inte så mycket som man kan tro (om man inte öppnar fönstret dvs). Vi råkar även ha den as-största brandstationen bara ett kvarter bort, vilket resulterar i en hel del flängande från deras sida. Med sirenerna påslagna, eftersom vi bor i korsningen.

Nu har de alltså bestämt sig för att bygga lite i rälsen till tunnelbanan. Och för att störa så lite som möjligt gör dom detta på natten. Bra val, tycker jag. Inte. Inte ens lite bra val. Skitkasst val. Jag har redan ont i huvudet. Tack för den. Godnatt.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!