It's the end of the tuesday

Dagen har varit fullspäckad av det mesta. När jag hämtade Henri (en timme tidigare än vanligt) så grät han inte och följde snällt med. Det la ribban för hela dagen och den blev bra men oj så trött jag var när jag sedan kl 20.00 var tvungen att hela vägen hem. Det gick dock snabbare än jag trodde och jag var hemma i ett huj. Nu tänkte jag faktiskt lägga mig i sängen med en nylånad bok. Efter Hungerspelen insåg jag hur mycket jag gillar att läsa och att jag har saknat att ständigt bära runt på en bok. Alltså begav jag mig ner i biblioteket i kyrkan idag och lånade hem två böcker. Jag börjar med Det Goda Inom Dig skriven av Linda Olsson. Så godnatt på er. Imorgon har jag och A playdate och sen är jag spontanledig då det inte är någon kör på kvällen. Vi får se vad jag gör, men eftersom jag var i pysselbutiken och köpte grejer för nästan 200 svenska riksdaler så är jag rätt sugen på att sätta mig och pyssla.


Jag köpte inte bara pysselting utan också ett uggle-halsband. Fint. 6 euro på Sixx

Comments
izabella skrev 2012-03-21 @ 07:25:52

jag vill hitta på något ikväll!

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!