Jag fick ett brev

Min sambo försvann just ner på stan för att äta sen lunch med Iza och sen gå och plugga. Jag blev medbjuden men kände inte för det. Jag kände för att stanna hemma, dricka svensk juice som jag har sparat till ett speciall occation och kolla på Gossip Girl. Det vill jag, därför gör jag det. Sedan ska jag barnvakta lilla Ellen, hon är så söt.
Det är dags att ta kontroll över mitt liv. Hejdå allt trist och hej med allt kul och bra. Det blir bra, jag ska börja med att köpa ett fint brevpapper och skicka brev till mina barn hemma i Sverige. Idag fick jag ett fint brev nämligen. Det var yngste herr Byström som hade påtat ihop en liten skrivelse till mig. Jag blev så glad, och fett stolt över att min lilla Spätzle kan skriva!


TACK Elias! Du ska få ett svar så fort som möjligt!

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!