Jag hatar våren. På riktigt

Pollensäsongen är i full gång och jag är så täppt man kan bli. Ögonen rinner, jag nyser och hostar och är täppt ända upp i hjärnan. Det är hur jobbigt som helst och jag vill bara att våren ska dra förbi så jag slipper detta. Idag lyckades jag sova till 12 (första gången på flera månader) och vaknade i alla fall utvilad - men täppt. Det hjälper tydligen inte ens att vara inomhus.

Så det blir förmodligen ingen springrunda för mig fören våren dragit förbi och allt har slagit ut. Så jag stannar nog hemma idag och tar igen mig. Det är ju bäst med måndagar, att jag kan tillåta mig själv att bara vara hemma och slappa om jag vill. Ikväll ska jag bjuda Mathias på middag här hemma och sedan ska jag, han och Yvonne gå på bio. Hungerspelen, och jag är alldeles uppspelt!

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!